מאת: סנא פרחת ולילא חמודה
תאריך: 21:13 18.12.21
עודכן לאחרונה: 15:53 07.02.22
ציוד וחומרים:
דף A4 שחור, לבן או צבעוני, דבק, מספריים ,טושים, עפרונות צבעונים, וגיליון 70/100
מהלך השיעור:
- נתחיל את השיעור בהצגת נושא השיעור, הצגת תמונות של ציורי מערות המכילות כפות ידיים, נדון בנושא השיעור, נשאל שאלות מכוונות:
- מה הם ציורי מערות?
- באיזה צבעים הם השתמשו?
- מהם החומרים שבה הם ציירו?
- מה הן הטכניקות שהשתמשו בה לצורך הציור?
- למה בעבר היה להם חשוב להבליט את טביעת כף היד?
- האם לדעתכם טביעת כף היד נעשתה על ידי אמנים?
- האם יצירה זו נחשבת לאמנות?
- כל תלמיד יקח נייר A4 ויתחיל לרשום את היד שלו
- נבקש מכל תלמיד שיכתוב מילה אחת בכל אצבע שמאפיינת אותו ( אפשר להציע: מה אתם אוהבים לאכול, איזה חיה אתה אוהב, איזה צבע.. כל מה שאפשר על מנת להכיר אותם על ידי כף יד).
- בסיום העבודה נבקש להדביק את הציור לגליון אחד גדול על מנת לתלות את זה בכיתה.